the Time Capsule
The Online Time Capsule

Save any information or prediction to be opened in the future.

Post Your Online Time Capsule

* It's Free. No registration is needed. No subscription. No need of shovel or digging.
Has a doge icon and supports us. You can send ANY amount of dogecoin. Donation adress: DKJGUDaeMnjqW28hwPftiAtXMoYpthzrf6
Current Server Time 2021-12-03 00:16:09
Time to open it *
Opened capsules Opened 3089
Sealed capsules Sealed 1295
Sealed in 22 February 2021 18:08:21
Opened at: 02 December 2021 01:00:00
Nanda Pissutti

I want everyone to have faith, love and peace.

Age: 9 months Observers 0 Views : 7 Owner: Nanda Pissutti
Owner: Nanda Pissutti
Sealed in 24 February 2021 15:37:41
Opened at: 01 December 2021 09:30:00
My wishes for 2021

I wish the end of COVID and that my family can stay healthy.
I wish my life can become normal again and I could travel to São Paulo to see my grandparents, uncles and cousins.

Age: 9 months Observers 0 Views : 8
Sealed in 24 February 2021 14:28:40
Opened at: 01 December 2021 01:00:00
Sealed with Dogecoin 2021 CAN BE THE BEST YEAR

I WANT THE COVID OVER
I WANT TO PRESENCIAL CLASS CAN AGAIN

Age: 9 months Observers 0 Views : 9 Owner: ARTHUR JOHNSON
Owner: ARTHUR JOHNSON
Sealed in 03 September 2021 00:19:17
Opened at: 01 December 2021 00:00:00
91 Days CTurk Key

Win10 CTurk Key:

C}co;.BRpMdFvxuK}BO5+Dx1j^

Age: 3 months Observers 0 Views : 14 Owner: 42214
Owner: 42214
Sealed in 24 February 2021 14:18:34
Opened at: 01 December 2021 00:00:00
2021345

HAMBURGER
PIKACHU
OI
I AM HUNGER

Age: 9 months Observers 0 Views : 11 Owner: ARTHUR JOHNSON123
Owner: ARTHUR JOHNSON123
Sealed in 28 January 2021 18:47:44
Opened at: 01 December 2021 00:00:00
Time - capsule Malu Dias ^.~

Oi Malu do futuro Você anda assiste D.P.A?

Age: 10 months Observers 0 Views : 6 Owner: Maria Luiza Dias Holanda
Owner: Maria Luiza Dias Holanda
Sealed in 30 November 2021 22:31:31
Opened at: 30 November 2021 22:31:31
תומבר, כספי והרווחצ טסים ליפן לפי הנאמר ב1.12.2021.


תומבר, כספי והרווחצ טסים ליפן לפי הנאמר ב1.12.2021.
על פי שהוחלט, בתום השירות הצבאי טסים לעיר המטריפה טוקיו. תומבר וכספי מוזמנים לתקשר עם הרווחצ לגבי טיסה זו ב
orirave502@gmail.com
nir.caspi7@gmail.com
tombar562@gmail.com
שתהיה לנו טיסה מטריפה יוויבס מסריחים

Age: 0 minute Observers 0 Views : 8
Sealed in 26 February 2021 13:00:46
Opened at: 26 November 2021 19:45:00
Hilda

Hai Hilda, kamu lebih dari apa yang kamu pikirkan. Coba lebih berani lagi keluar dari zona nyaman, berteman dan mengenal lebih banyak orang. Jangan suka skeptis sama orang. Ada banyak hal yang perlu kerjakan, mulai dari akprof, afair, dan optima, ato mungkin kegiatan lainnya. Waktu kamu baca surat ini lagi, kamu bakal sadar ternyata kamu bisa menyelesaikan ini semua.

Age: 9 months Observers 0 Views : 17 Owner: hilda
Owner: hilda
Sealed in 26 February 2021 14:19:19
Opened at: 26 November 2021 15:00:00
Read this message !

Are you satisfied now?
If not, u need to do more.
If yes, there are a lot of things to do out there, don't be so easy to satisfy.
Good Luck, Me :)

Age: 9 months Observers 0 Views : 16 Owner: Yudha2021
Owner: Yudha2021
Sealed in 26 February 2021 13:20:58
Opened at: 26 November 2021 15:00:00
Udah 9 Bulan, Udah brojol kah ?

Haiii nandaa,

Udah satu periode ngejabat gimana kabarnya cape ya? tapi seneng kan. Gimana masih panggil temen-temen BE pake kang teh gak? kalo masih gak asik lu (walaupun kemungkinan besar kayaknya masih ya secara lu gak enakan). Gue harap setelah satu periode ini, lu gak hanya dapet pengalaman-pengalaman tapi juga ilmu yang bakal lu pegang untuk organisasi-organisasi selanjutnya. Gue harap lu juga udah udah sedeket itu sama snsd, bahkan keluarga berencana dan family 100. Gue juga harap apa yang lu harapanin dari BE pas lu wawancara sama Fadhil-ivana juga tercapai. Makasih ya udah berjuang selama satu tahun kepengurusan ini.

Saat lu nulis ini pada 26/02/2021 lu ada dititik lu dimana cape banget, dimana lu rasa lu gak pantes, dan lu mersa perlakuan orang beda sama lu, tapi gue yakin sama lu bisa nyelesaiin semua itu dan gue berharap lu nyelesaiin semua itu dengan bahagia

Age: 9 months Observers 0 Views : 14 Owner: nanda
Owner: nanda

comments powered by Disqus